بیماری کلیه پلی کیستیک زندگی را تهدید می کند یا نه؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک زندگی را تهدید می کند یا نهبیماری کلیه پلی کیستیک زندگی را تهدید می کند یا نه؟

بیماری کلیه پلی کیستیک زندگی را تهدید می کند یا نه؟ هستند بسیاری از کیست در کلیه وجود دارد، ممکن است بسیاری از مشکلات مانند فشار خون بالا، درد پشت، هماچوری، و غیره وجود دارد در نهایت، در اکثر موارد، کلیه پلی کیستیک به نارسایی کلیوی تبدیل شده است. در میان آنها، برخی از عوارض تهدید کننده زندگی است.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است، او دو نوع وجود دارد. اولین نوع از بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک (میبرد)، به نوع دیگری اتوزوم مغلوب بیماری کلیه پلی کیستیک (ARPKD) است. میبرد اغلب از ARPKD می بیند. بسیاری از بیماران مبتلا ARPKD قبل از سن 20. توسعه میبرد به آرامی می میرند. در حال حاضر ما می دانیم که این بیماری کشنده ARPKD. همانطور که برای میبرد، لطفا در خواندن تا ببینید که آیا خطر به زندگی وجود دارد یا نه.

میبرد خطر به زندگی است یا نه؟

ترین کیست کلیه یک تبدیل شده، آنوریسم مغزی، فشار خون بالا و یا نارسایی کلیوی می تواند زندگی بیماران را تهدید می کند.

ترین کیست کلیوی می تواند یک تبدیل شود که مایع کیست در کلیه خارجی، دستگاه ادراری و دیگر اندام های داخلی توزیع شده، و به همین راحتی به عفونت منجر شود. مگر اینکه بیمار در خانه، این مشکل نارسایی کلیه حاد، یا سپسیس شود.

علاوه بر این، آنوریسم مغزی علت مرگ این بیماران است. فشار خون بالا می تواند خطر پارگی آنوریسم مغزی را افزایش دهد.

فشار خون بالا است که معمولا اولین علامت بیماری کلیه پلی کیستیک. اگر به طور موثر کنترل نشود، می تواند محیط زیست از مغز بیمار را کاهش دهد. علاوه بر این، آن را نیز می تواند به بیماران از بیماری های قلبی و عروقی و یا نارسایی قلبی منجر شود. در این معنا، کنترل فشار خون بالا در موقع ضروری است.

نارسایی کلیه عامل دیگری است که امکان تهدید کننده زندگی به نظر می رسد است. دلیل آن می تواند باعث اختلال در عملکرد کلیه، حتی دیگر اندام ها در بدن را مختل کند. در اغلب موارد، بیماران مبتلا به نارسایی از عوارض نارسایی کلیه درگذشت، و هیچ علت نارسایی کلیوی.

در حال حاضر ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک واقعا زندگی بیماران را تهدید کند. برای جلوگیری از این عوارض، به برخی از درمان، مانند کاهش کیست های کلیوی، حفاظت از عملکرد کلیه لازم است.

در همان زمان مقرر به مراجعه به دکتر را به صورت منظم بررسی به شما کمک خواهد با وضعیت جسمی خود، و بهتر تبدیل کنترل بر بیمار است. شما می توانید در هر زمان با دکتر آنلاین ما و یا ارتباط برقرار من، ما خوشحالیم که شما کمک کند.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,ترین کیست کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: